Українські виробники мають унікальну можливість  налагодити експорт готової продукції в роздрібному упакуванні під власною торговою маркою до Сінгапуру. Як повідомив економіст інвестиційного відділу ФАО Андрій Ярмак на своїй сторінці у Facebook, угоду можна укласти на базі найбільшого онлайн-супермаркету регіону RedMart (Alibaba group).

На сайті Редмарту тепер є окрема сторінка, присвячена продуктам з України. При цьому онлайн торгівля в Сінгапурі продає вже близкьо 10% всіх продуктів харчування, а це найбільший магазин.

— Тест-драйв наших продуктів показав, що споживачі дуже позитивно на наш продукт реагують, тому продажі будуть точно зростати — просто так до каталогу нас не включили б. Я рекомендую не шкодувати грошей на рекламу в цій мережі, до речі!, — зазначив експерт.


За його словами, всі без виключення роздрібні мережі Сінгапуру та регіону відслідковують асортимент Редмарту, тому включення до каталогу цієї мережі це чудова реклама на весь регіон і можливість вийти в традиційні мережі та на регіональних дистрибуторів. Крім того, потрапивши до цього каталогу, Ви можете спокійно розсилати пропозиції іншим учасникам з гіперпосиланням на ваші продукти в Редмарті.

При цьому потенційно успішними на Сінгапурському ринку з українських товарів можуть бути крупи, борошно, олія (в т.ч. органік), сік NFC, соуси, джем, заморозка, кондитерка, мед, горіхи, молокопродукти, цукор та інші.

При цьому до виробників є мінімальні вимоги:

  • вільна англійська у співробітників та керівництква (перекладач не варіант)
  • готовність постачати продукцію в роздрібні мережі, наявність роздрібної упаковки з етикетками та дизайном англійською мовою (прикласти копії);
  • наявність інформативного веб-сайту англійською мовою (посилання в листі має бути);
  • наявність GlobalGAP для виробників та HACCP для переробників, органічної сертифікації для органіків. Наявність сертифікату Halal додаткова перевага (прикріпити копії).
  • досвід постачання продукції в мережі супермаркетів Україна та за її межами, досвід торгівлі з країнами поза межами СНД (описати);
  • розуміння логістики до Азії та готовий розрахунок витрат на постачання (додати);
  • розуміння власних конкурентних переваг на цих ринках (описати).

У разі зацікавленості можна написали листа по кожному з пунктів англійською мовою на адресу andriy.yarmak(at)fao.org, який у раз відповідності вимогам сконтактує виробника з представниками мережі RedMart. Вони розглянуть вашу компанію та її асортимент, можуть попросити зразки на ознайомлення та оцінять привабливість продуктів, зроблять, можливо, якісь лабораторні аналізи.

— Якщо все окей, то потрібно буде пройти формальні етапи сертифікації (це залежить від продукту — мережа підкаже що і як). Спочатку вам можуть запропонувати розміститися в Market Place. Market Place — це те саме, що і каталог, тільки не потрібно мати багато продукції на місці. Але це хороший спосіб оцінити попит. Тобто продати по 20-30 одиниць кожного продукту. Якщо попит ок, то можна буде потрапити до каталогу. На цей момент у вас повинні бути запаси продукції на місці. У мережі є представник, з яким я вас зв’яжу — він запропонує варіанти послуги з розміщення запасів та управління ними, — зазначив Андрій Ярмак.


При  цьому він додав, що для першопрохідців процес зайняв 8 місяців, але тепер процес може бути не таким тривалим.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram