Зараз багато хто з виробників відмовляються від виробництва часнику і шукають йому заміну на більш маржинальні культури. Це стратегічно невірно, адже за останні три роки фермери отримали деякі знання, за які заплатили досить дорого, набули певних позицій на внутрішньому ринку і, навіть, спробували свої сили в експорті. Дуже шкода буде втратити всі ці здобутки, про це пише Іnfo.shuvar.com.

— Нам все ще не вистачає виробничої дисципліни та знань про потреби наших клієнтів, але певний крок вперед ми таки зробили. Буде дуже шкода, якщо з цього бізнесу почнуть виходити господарства, які заплатили великі гроші за свій досвід, вони мають певні знання і відповідно досить великий потенціал на внутрішньому ринку і назовні, — розповіла Ганна Морозова, кервіник кооперативу виробників часнику UkrUp.



За даними пані Морозової, до українського часнику поступово звикають українські мережі, обсяги імпорту в країну поступово зменшуються це чіткі ознаки розвитку ринку українського часнику.

— Якщо українські фермери почнуть масово відмовлятись від вирощування часнику, за кілька років ми повернемось до ситуацїі чотирирічної давнини, коли, навіть на ринках був лише імпортний часник, а ціни протягом всього сезону залежали лише від курсу національної валюти. В такій ситуації навіть незначна девальвація може призвести до помітного зростання ціни і це знов приверне увагу новачків, які почнуть робити ті самі помилки, які вже зробили фермери за останні три роки, — розповіла експерт.



Зі слів А. Морозової, професійний виробник часнику повинен зробити все можливе для того, щоб отримати задовільну врожайність та товарність. Крім того, він повинен навчитись нести відповідальність за свій товар протягом всього періоду його реалізації та навчитись чекати, адже українські мережі іноді повертають гроші протягом 60 діб і більше. Але мережі  це один з найбільших каналів збуту, без якого професійний часниковий бізнес існувати не може. Причина того, що мережі обирають імпортний часник досить банальна  їм складно знайти українських виробників, які погодились би виконувати всі контрактні зобов’язання: від обсягу мінімальної комерційної партії до графіку постачання.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram