BIOFACH 2019 це прекрасна можливість презентувати органічних виробників і країну, яка експортує не лише сировину, але і готові продукти високої якості. Таку думку висловила Ольга Трофімцева, заступник міністра аграрної політики і продовольства України з питань євроінтеграції під час прес-конференції «Лютий – початок 6 -го аграрного супер-сезону для українського бізнесу».

За останні десять років площа органічних земель в Україні збільшилася майже вдвічі з 242 тис. га до 421 тис. га це 11-й показник в Європі. Найбільше серед органічної продукції ми вирощуємо зернові, однак набирає популярність вирощування нішевих культур, зокрема ягід.

Органічний і екологічний бізнес це бізнес нашого майбутнього, підкреслив Семен Нехай, заступник директора департаменту МСБ Укргазбанку. Ми всіляко сприяємо розвитку компаній, які обрали шлях енергоефективного та екологічного бізнесу і маємо досить багато програм для підтримки агровиробників. У нас зараз є чимало програм для агроімпортерів і експортерів, практично всі провідні дилери техніки і обладнання з світовими іменами сьогодні є партнерами нашого банку. І вони допомагають реалізовувати програми для агропідприємств з вартістю фінансування від 1 відсотка річних.

Євген Комаров, керівник напрямку контролю Агропромислової групи «Арніка», розповів, що цього року вони візьмуть участь в BIOFACH вже у 4-й раз, і зазначив, що для них, як учасників Національного павільйону «це не просто можливість зустрітися і познайомитися з клієнтами, це іміджевий проект, який свідчить про зростання компанії».

Національний павільйон України (www.BuyOrganic.in.ua) в 2019 буде представлений в шостий раз. За цей час його площа зросла майже вдвічі: з 70 кв.м в 2014 році до 130 кв.м в 2019-му. Також зросла кількість компаній-експонентів з 8 до 50. І серед них, як ніколи раніше, велика частина підприємств-переробників як великих компаній, так і малих та середніх підприємств.

Коли ми говоримо про еко-бізнес ми говоримо про бізнес з додатковою вартістю, а не про соціальний проект, підсумував Дмитро Титаренко, генеральний менеджер AGROPORT Ukraine, координатор OUBH.

Крім того, він пообіцяв здивувати всіх відвідувачів Національного павільйону найбільшим прапором України 5х14 м, тим самим встановити міжнародний рекорд. Нагадаємо, що в цьому році організаторами було вже встановлено два органічних рекорду України гречана каша з грибами вагою понад 3 тонни на AGROPORT West Lviv 2018 і органічний Медовик вагою понад 100 кг, який презентували на Agroport East Kharkiv 2018.

Нагадаємо, що на підсумковому агро-подію 2018 року, в рамках Agroport East Kharkiv, був представлений новий формат Національного павільйону органічних виробників України Organic Ukraine Business Hub (OUBH). З одного боку, в цьому році організатори сфокусувалися на популяризації цього трендового напрямки, з іншого це вже підготовка нового проекту АГРОПОРТа за межами України, з якого почнеться його 6-й сезон разом з органічними виробниками на виставці BIOFACH 2019. Організатором національного павільйону з 2019 року виступає Agroportex.Bio. Компанія була сформована в 2017 році в рамках діяльності проекту «Агропорт Україна» як окремий напрямок по «Розвитку органічного ринку України і просуванню органічної продукції українського виробництва».

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram