Органічний неселективний гербіцид, створений науковцями Nontox, може стати альтернативою гліфосату в боротьбі з бур’янами зі стійкістю до синтетичної агрохімії на ранніх стадіях розвитку бур’янів, заявив директор компанії Джон Ріветт.

Новий продукт є нетоксичним для навколишнього середовища і людей: гербіцид на основі мінералів, але формулу розробники поки не розкривають в цілях захисту інтелектуальної власності до моменту затвердження патенту. Однак згодом склад препарату буде вказано на етикетках. На цьому етапі компанія шукає інвесторів і розповідає про продукт тільки в загальних рисах.



За словами Ріветта, органічний пестицид складається із загальновідомих і доступних мінералів.

— Їх подрібнюють в дуже дрібний порошок і змішують із дуже невеликою кількістю води, щоб зробити пасту. Під час цього процесу в компонентах відбувається екзотермічна реакція, під час якої виділяється тепло і відбувається «жонглювання» молекулами, що переходять з одного з’єднання в інше. Теоретично, процес неможливо повернути назад після додавання води, каже Ріветт.

Компанія отримала підтримку від Департаменту промисловості Нового Південного Уельсу (Австралія) і низки зацікавлених сторін. В Австралії продукт тестували  впродовж 90 днів і він показав відмінні результати.

— Продукт показав, що він здатний знищувати всі бур’яни, до яких застосовувався. В Австралії налічується 26 різновидів бур’янів, що виробили стійкість до гліфосату. Під час тестових дослідів наш гербіцид знищив їх все при першому застосуванні. Крім того, він повністю безпечний для навколишнього середовища і здоров’я людей, біологічно руйнує і може сертифікуватися як органічний продукт, розповідає Ріветт.

Виникає питання, наскільки вигідно для виробників буде заміна гліфосату на біогербіциди.

— Ми не думаємо, що наш продукт буде конкурентоспроможним гліфосату в тому сенсі, що для досягнення ефекту потрібно застосовувати великі дози органічного гербіциду. У той же час вартість виробництва біогербіциду значно нижча, ніж у синтетичного конкурента, зазначив Ріветт.


На разі випуск перших партій здійснюється на міні-заводі в місті Дуббо, штат Нью-Йорк, але компанія планує залучити 1,5 млн доларів США для організації промислового виробництва.

— Існують серйозні проблеми з точки зору того, як поширювати і доставляти продукт, також треба визначити ціну для досягнення рентабельності. Поки йде розробка маркетингової стратегії, ми вирішили шукати кошти для перетворення міні-заводу в серйозне виробництво. Орієнтовно, старт продажів почнеться в інтернеті. У залученні клієнтів погодився допомогти Департамент промисловості Нового Південного Уельсу. Попит вже є, і ми могли б продати перші великі партії досить швидко, зазначив  Ріветт.

Аби не пропустити найцікавішого, підписуйтесь на наш канал-Telegram